بازداشت دو سارق موتورسیکلت در تهران| آنها پدر و پسر بودند دستگیری سارق سابقه دار حین سرقت از اداره ثبت احوال! پنج راه حل برای تشخیص ایمیل‌های جعلی آیا می‌دانید تفاوت حکم تخلیه و دستور تخلیه فوری چیست؟ اظهار نظر یک پزشک درباره واکسن HPV کار را به دفتر رهبری کشاند پلیس جوان به علت تیراندازی به شرور مست محاکمه شد| بیکاری، حکم زندان و پرداخت دیه تاوان انجام وظیفه! اعضا جوان ۲۲ ساله نیشابوری اهدا شد جوان بدبخت مشهدی به پلیس پناه برد| یک زن خائن و دیگری دیوانه کتک زن! آتش‌سوزی‌‌های سریالی خانه‌ها در یک روستای دورافتاده | اهالی می‌گویند کار اجنه است! اخاذی مرد شیطان صفت از همسر سابقش | شگرد او انتشار تصاویر خصوصی بود! اعترافات تکان‌دهنده زورگیران بی‌رحم درباره قتل جوان بی‌گناه | مقتول ۲ فرزند خردسال داشت آتش‌سوزی مغازه تعویض‌روغنی در خیابان رسالت مشهد با یک مصدوم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) برخورد قاطع قضایی با تغییر کاربری ۴۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی در شهرستان مشهد واژگونی خودرو در خواف پنج مصدوم برجای گذاشت (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات آتش سوزی برج اوپال و ساختمان خیابان ایرانشهر در تهران (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر بهداشت در مشهد: به زودی در تولید انسولین خودکفا خواهیم شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۴۹۶۳۷
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
وزیر بهداشت در مشهد: به زودی در تولید انسولین خودکفا خواهیم شد + فیلم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از خودکفایی ایران در تولید انسولین های قلمی در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر بهرام عین اللهی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: ما در زمینه انسولین به سمت خودکفایی پیش می‌رویم. ۲ نمونه انسولین قلمی تکمیل شده و در حال توزیع است، ۳ نمونه دیگر نیز مراحل انتهایی خود را طی می‌کند.

 

اینجا ببینید:

 

عین‌اللهی در خصوص هزینه دارو تصریح کرد: وزارت بهداشت برنامه دارد که پرداخت هزینه دارو از جیب مردم کم شود؛ بنابراین بیمه‌‎ها را تقویت خواهیم کرد تا بتوانند قیمت داروها را پرداخت کنند. به همین منظور طرح دارویار را در مرداد ماه شروع کردیم. در این طرح ارز ترجیحی که قبلا بی‌حساب پرداخت و عمدتا دارو قاچاق می‌شد و به سود واردکنندگان بود، قرار شد اختلاف ارز ترجیحی و نیمایی را به دارویار بدهند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنیم حتما از نسخه الکترونیک استفاده کنند در این صورت قیمت دارو بسیار کاهش خواهد یافت. برخی به صورت آزاد مراجعه می‌کنند که به نظر می‌رسد قیمت بالا باشد. به همه داروخانه‌ها اعلام کردیم اگر کسی نسخه الکترونیک داشت تا ۲ بار دیگر اجازه دارد به پزشک مراجعه نکند؛ بنابراین با یک نسخه الکترونیک می‌توان تا ۳ بار از دارو استفاده کرد. پوشش بیمه‌ای داروها را نیز افزایش خواهیم داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->